2016. március 6., vasárnap

ulzzangneko kritikái: Éjláng

Sziasztok!^^


A ma terítékre kerülő blog nem más, mint az Éjláng, méghozzá Ramitól.

MÁR MOST TISZTÁZZUK, A BLOG ÍRÓJÁT NEM AKAROM MEGSÉRTENI A KRITIKÁMMAL! Én csak leírom az őszinte véleményemet, mert nem akarok hazugságoktól csöpögő istenítéseket írni!




~ Cím ~
Bevallom, mindössze csak a prológusba olvastam bele, így nem tudhatom, pontosan mit is takar a cím, és illik-e a történetre. Írtam az egyik olvasódnak ezzel kapcsolatban, de nem válaszolt. Úgyhogy, ezt most se véleményezni, se pontozni nem fogom!

~ Kinézet ~
Kezdjük a fejléccel. A színválasztás jó (ugyebár a piros és a fekete), de én a két lányt nem ilyen módon tettem volna oda. Az egyik, hogy nem tudom őket beleképzelni a történetbe, mert számomra túl ,,modernek''. A homályos és vakító látszat pedig bántja a szememet, főleg, hogy ez tűnik fel először az oldalon. Tudsz te ennél jobbat is! A másik, hogy az áthúzott körök...érdekesek. Arra emlékeztet, amikor egyszer megnéztem a blogom, és tele volt ilyen kis áthúzott jelekkel, mert probléma volt a designnal. Az írás tetszik, bár talán én kicsit nagyítanék rajta.
5/3

~ Elrendezés ~
Az oldalsáv: A ,Történet' tökéletes helyet foglal el legfelül, ám az alatta álló ,XxxX'-szel nem tudtam mit kezdeni. 2 mondat látható, amiket akár a fülszövegbe is beilleszthettél volna. A chat és a feliratkozás rendben van, ötletes neveket találtál ki hozzájuk. Az ,Információk' modult mindenképp feljebb vinném, a fülszöveg és a chatbox közé. A ,Bejegyzések'-et, azaz a menüt is előrébb helyeztem volna el, hogy az olvasónak ne kelljen sokat görgetnie, hogy néhány kattintással böngészhessen a blogon. Az alatta fellelhető modulok rendben vannak, nincs semmi kifogásom ellenük.
5/4

~ Történet ~
Nagyon meglepődtem. Elárulom, hogy mindössze a prológust olvastam el a történetből, de már ez alapján is tudok véleményt alkotni róla. Hogy őszinte legyek, először nagyon nem tetszett a megfogalmazás, szinte hányingerem lett a rengeteg idegen szótól és kifejezéstől. Túl erőltetettnek találtam, amit írtál. Épp ezért halogattam sokáig ezt a kritikát. Egy-két hét után jutottam arra a döntésre, hogy megírom ezt a véleményezést, ezzel együtt újra átolvasom a prológust. És itt lepődtem meg nagyon. Biztos veled is volt már olyan, hogy nem tetszett például egy dal, de sokszor meghallgattad, és megszeretted, a kedvenceddé vált. Az újraolvasásnál szemeim szinte falták a sorokat, imádtam és imádom a történetet, úgy, ahogy van. Mégis, egy pontot levonok, mert mi lett volna, ha nem megyek vissza a blogodra? Ha lepontozom a fenébe, és nem adok neki még egy esélyt? Én nem ezt tettem, ugyanis mindenképp meg akartam írni a kritikát, ígéretemhez híven, ám az olvasók könnyűszerrel otthagyhatták volna az írásod, hátra se nézve.
5/4

Összesen: 15/11

CSAK ÍGY TOVÁBB!


RockH



2 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikát.
    A történetet HannaVirággal együtt írom.
    Bevallom, kissé elszomorodtam, hogy csak a prológust olvastad el, és nagyon meglepődtem, hogy azt állítottad, hogy tudsz a történetről véleményt alkotni. Persze nem tudhattad, de a prológus teljesen máshogy van megírva, mint az összes többi rész. A prológus E/3-ban íródott, és sokkal komolyabb a fejezeteknél. A történet két szemszögből íródik, tehát az összes részecske E/1-ben íródik, könnyedebbek és tinisebbek :) De azért köszönöm, hogy megpróbáltad. Biztos a suli miatt nincs időd mélyebbre ásni, megértem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szívesen. Azért a te nevedet jelöltem meg íróként, mivel a kritikát te kérted, és nem voltam benne biztos, hogy pontosan te vagy ti írjátok a történetet... Sajnálom, hogy nem olvastam tovább. Hogy pontosítsak nem is a történet egészéről, inkább csak az elejéről szól ez a kritika, amit őszintén restellek.
      Nem csak a suli, vagyhát az is, de ez korántsem minden. De, mivel személyesebb problémákról van szó, inkább nem is nyaggatlak ilyesmikkel... :)
      Tényleg bocsánat!
      RockH

      Törlés